Treść Strony: Wszystkie aktualności

Zielona Szkoła 2019 r.

W dniach 03.-06.06.2019 r. dwudziestu sześciu uczniów naszej Szkoły Podstawowej uczestniczyło w wyjeździe na zieloną szkołę w góry.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Ojcowski Park Narodowy – najmniejszy pośród wszystkich Parków Narodowych w Polsce.

Drugiego dnia wyruszyliśmy na pieszą wyprawę nad Morskie Oko – największe jezioro w Tatrach, położone na wysokości 1395 m. n. p. m. Długa i mecząca droga, ale widoki rekompensowały trudny marszu.

Kolejny dzień to wyjazd do największego parku rozrywki w Polsce – Energylandii w Zatorze. Zajmuje on obszar 30 hektarów. Uczniowie korzystali z różnych atrakcji: zjeżdżali na roller-coasterach, Vikingu, Energusiu i wielu innych karuzelach.

Czwarty, zarazem ostatni, dzień naszej wycieczki to wyjazd do domu, ale po drodze wstąpiliśmy do Rabki. Tam odwiedziliśmy Muzeum Górali i Zbójników. Zostaliśmy podzieleni na trzy grupy i uczestniczyliśmy w grze zbójnickiej. Każda z grup poradziła sobie z przygotowanymi do wykonania zadaniami.

Następnie wyruszyliśmy w dalszą podróż do naszych domów.